Social Media Marketing (SMM) se concentreaza pe crearea de continut care sa capteze atentia, sa genereze conversatie online si sa incurajeze cititorii sa impartaseasc experienta lor online in retele de socializare. Mesajul se raspandeste de la utilizator la utilizator si se presupune ca va rezona deoarece provine dintr-o sursa de incredere, spre deoasebire de ceea ce face brand-ul sau compania.
Avem o experienta bogata, testata dealungul timpului pentru a genera un trafic exploziv, un numar mare de consumatori si vanzari pe masura. King Systems construieste o campanie Social Media Marketing (SMM) si Search Engine Marketing (SEM) pentru companiile focusate pe rezultate.
Social Media Marketing (SMM) este o componenta recenta a planului organizatiei de comunicare integrata de marketing. Comunicare integrata de marketing reprezinta un obiectiv pe care organizatiile il urmaresc pentru a se conecta la potentiala clientela. Comunicare integrata de marketing coordinates the elements of the promotional mix - advertising, vanzari en-detail, relatii publice, publicitate, direct marketing si vanzari promotionale - totul pentru a crea un impact major asupra consumatorilor. In modelul traditional de comunicare de marketing, continutul, frecventa, temporizarea si mediul de comunicare al organizatiei este in stransa legatura cu agentii externi, de exemplu agentii de publicitate, firme de cercetare de marketing si firme de ralatii publice.
Oricum, cresterea Social Media Marketing-ului are impact asupra modului in care oganizatiile comunica cu clientii. De la apartitia Web 2.0, internetul ofera un set de instrumente care permit utilizatorilor sa construiasca conexiuni sociale si de afaceri, pentru a impartaseasi informatii si pentru a colabora in cadrul proiectelor online. (Wikipedia)
Search Engine Marketing (SEM) este o forma de Internet Marketing care urmareste promovarea website-urilor prin cresterea vizibilitatii in cadrul Rezultatelor Cautarilor in Motoarele de Cautare sau Search Engine Results Pages (SERPs) cu rezulate dovedite in ROI (Return on Investment sau Recuperarea Investitiei).
Cand vorbim de motoare de cautare si de algoritmul acestora vorbim de doi factori importanti: Factorul "On Page" sau factorul din cadrul paginii; Factorul "Off Page" sau factorul din afara paginii.
Factorul "On page" reprezinta optimizarea efectuata asupra paginii, cum ar fi: modificarea codului html, a titlului, a meta tagu-urilor, a descrierilor pozelor si a altor tag-uri utile pentru SEO.
Factorul "Off page" reprezinta optimizarea efectuata in afara paginii, cum ar fi: obtinerea de link-uri relevante de la alte site-uri, link exchange sau schimburl de link-uri cu website-uri relevante si cu continut de calitate, alegerea unor ancore de tip text din locatii bine determinate si catre difierite pagini ale site-ului etc.
Adevarata puterea a Social Media Marketing (SMM)-ului vine din abilitatea de a crea o comunitate in jurul companiei si crearea de conversatii in mediul digital intre consumatori si clienti. Fie ca este vorba de folosirea unui blog pentru a prezenta cultura companiei, fie ca utilizati Twitter pentru viteza, King Systems a dovedit ca aceasta tehnologie se poate folosi in interesul dvs.