Publicitate Online | King Systems

Publicitate Online | King Systems

In spatiul vast al Internetului, cu peste un miliard de website-uri, fara sa investesti in publicitatea online exista riscul de a-ti pierde identitatea si afacerea online.

King Systems va poate ajuta sa va dezvoltati prezenta pe Internet pentru a targheta potentialii clienti pentru afacerea dvs. Primul pas este inscrierea website-ului dvs. in motoarele de cautare.


Ce este Publicitatea Online?

Publicitatea Online sau Online advertising este o forma de promovare care utilizeaza Internetul ca platforma in scopul de a atrage clientela prin mesaje de marketing. Exemple de publicitate online sunt: anunturi contextuale pe paginile motoarelor de cautare, bannere publicitare, Rich Media Ads, Social network advertising, advertising networks si e-mail marketing.


Online Advertising | Web Advertising | Business Advertising

Publicitatea eficienta este unul dintre aspectele cele mai importante ale succesului. Secretul pentru succesul unei publicitatati il reprezinta headline-ul sau titlul. Aveti la dispozitie doar cateva fractiuni de secunda pentru a capta atentia consumatorului. Ce mai probabil potentialul client va scana reclamele si va citi doar una care-I atrage atentia. Scrieti anunturile cu pasiune, entuziasm si inteligenta.

Folositi aceasta abordare eficienta si testate cand creati o reclama.


  • A - Atentie - Captati atentia grupului targhetat
  • I - Interes - Starniti curiozitatea
  • D - Detaliu - Oferiti detalii
  • A - Actiune - Solicitati actiune

Creati senzatia de iminenta, de a acţiona acum. Crearea unui anunt de succes va lua timp şi effort. Veti scrie si re-scrie reclama de nenumarate ori pana sa gasiti anuntul potrivit.

Cu totii cunostem importanta unui titlu bine gandit. Oricum, gasirea unuia potrivit nu este asa de simplu precum pare.

Un titlu eficient va forta potentialul consumator sa-si doreasca mai multe informatii. Va genera instantaneu o stare emotionala si va determina la a citi mai mult.

Pentru a scrie un titlu eficient, trebuie sa invatam sa utilizam cuvinte cheie pentru a genera reactia dorita.

Inainte de a va concentra in conceperea unui titlu, trebuie mai intai sa cunoasteti elementele de baza care motiveaza rasa umana. Conform psihologului Abraham Maslow, comportamentul uman este intotdeuna rezultanta unuia sau mai multor nevoi de baza. El a extras aceste nevoi intr-o ierarhie logica numita si "ierarhia nevoilor umane".


  • Fiziologice - Nevoile primare care include: hrana, apa, locuinta, haine, si sex;
  • Siguranta (Securitate) - Nevoie umana pentru siguranta fizica, emotional si financiara;
  • Iubire si apartenenta - Nevoie umana pentru dragoste, afectiune, companie si apartenenta sociala;
  • Stima (Stima de sine) - Nevoia umana de implinire, recunoastere, atentie si respect;
  • Auto-actualizare - Nevoia umana de a deveni din ce în ce mai bun.

Cand sunteti constienti de aceste nevoi, puteti sa le includeti in reclamele dvs. Un titlu bun va starni reactii emotionale de natura celor enumerate mai sus. Trebuie sa simtiti nevoile si dorintele clientilor pentru a scrie un titlu cu pasiune si emotie.

Cand scrieti un titlu pentru o reclama tineti minte ca nu dispuneti decat de cateva secunde pentru a capta atentia potentialilor clienti. Daca reclama dvs. Nu starneste interesul imediat, clientii merg mai departe si nu se mai intorc.

Avantaje fata de publicitatea traditionala

Un beneficiu major al publicitatii online este propagarea instantanee a mesajului si a continutului care nu mai este limitat din punct de vedere geografic sau temporal.

Un alt beneficu este eficienta investitionala. Publicitate online va permite personalizarea reclamelor, inclusiv a continutului si selectarea website-urilor. De exemplu, Google AdWords, Yahoo! Search Marketing si Google AdSense vor permite reclamelor dvs. Sa se afiseze pe paginile web relevante sau in partea laterala a rezultatelor de pe paginile de cautare pentru cuvintele cheie alese de dvs.

Alt beneficiu este metoda de plata. Oricare ar fi metoda de plata aleasa aceasta este in general raltiva cu receptivitatea audientei.


Tag-uri