Copywriting inseamna utilizarea cuvintelor pentru a promova o persoana, o afacere, o opinie sau o idee. Desi cuvantul 'copy' poate fi asociat oricarui continut care poate fi tiparit termenul 'copywriter' este in general limitat la promovare prin cuvinte, indiferent de tipul media (website, reclame tiparite, televiziune radio, alte media).
Redactarea mesajelor pe Internet este arta de a da sens cuvintelor. Suntem inconjurati constant de mesaje, dar nu e chiar asa de simplu, asta pana incercati sa creati un mesaj clar, puternic si convingator, moment in care realizati ce rol important are copywrite-ului.
Pe scurt, continutul scris pentru web trebuie sa cat mai scurt posibil si cat mai simplu posibil.
Dezvoltarea continutului
Continutul este ceea ce atrage consumatorii spre comunicare. Un copywriting bun se regaseste in comunicarea mesajului si cheama la actiune.
Oamenii scaneaza textul paginiilor web mai degraba decat sa citeasca fiecare cuvant in parte, afisati text care sa fie perfect inteligibil si sa aiba sens chiar daca este scanat. SEO (Search Engine Optimization) poate, de asemenea, sa ajute Motoarele de cautare sa indexeze paginile dvs. Si pot aduce masajele dvs. In pozitii dezirabile in timpul cautarilor.
Scrierea titlurile si subtitlurile pentru campaniile pentru tiparire astfel incat sa starneasca reactii emotionale in cat mai multe cuvinte, acesta este secretul unui copywrite de prima mana.
Comunicati cu clientii
Web-ul este o vasta platforma de conversatie si comunicare, reprezinta cheia pentru castigarea clientilor. Trebuie sa construiti un parteneriat cu clientii dvs. prin copywrite. Putem ajuta la capitolul comunicare pentru compania dvs. si la demararea comunicarii efective cu clientii.