Brand Development | King Systems | Baia Mare
Atunci cand vorbim despre branding nu de putine ori facem o greseala, frecventa de altfel, de a confunda logo cu 'branding-ul'. La King Systems vom spune ca logo-ul companiei este doar o parte din strategia ta de branding, logo-ul este un simbol care poate oferi clientilor recunoasterea instantanee a brand-ului si a afacerii dumneavoastra, precum si recunoasterea serviciile sau produsele pe care le oferiti.
Inainte de a incepe procesul de creare a logo-ului, King Systems se va asigura că aveti dezvoltata o strategie de brand. De ce? Logo-ul dvs. este ca o mica reclama pentru compania dumneavoastra, fara o strategie în spatele un logo poate furniza un mesaj gresit si in plus poate slabi strategia dumneavoastra. Desigur ca doriti sa pastrati un mesaj coerent pentru a ajuta la cresterea recunoasterii brand-ului de catre clienti.
Cand stiti daca sunteti pregatiti sa treceti la procesul de creare a logo-ului?
- Misiunea logo-ului este aceea de a reda grafic valorire si obiectivele companiei dumneavoastra. E bine ca aceste elemente sa fie foarte clar stabilite inainte de a va aventura in cautarea unui logo designer;
- Fiti concisi in privinta mesajului pe care brand-ul dvs. trebuie sa-l transmita. Trebuie sa existe o stransa legatura intre brand si logo. Nu uitati aceasta este doar o parte din strategia dvs. de brand;
- Logo-ul trebuie sa reflecte profesionalism si crestere indiferent de dimensiunea companiei dvs.;
- Asigurati-va ca logo-ul dvs. nu are elemente calendaristice (ex: anul) astfel acesta poate fi utilizat ani in sir. Amintiti-va, cu ajutorul acestui simbol grafic clientii identifica compania dvs.