Brand Development | King Systems | Baia Mare

Brand Development | King Systems | Baia Mare

Atunci cand vorbim despre branding nu de putine ori facem o greseala, frecventa de altfel, de a confunda logo cu 'branding-ul'. La King Systems vom spune ca logo-ul companiei este doar o parte din strategia ta de branding, logo-ul este un simbol care poate oferi clientilor recunoasterea instantanee a brand-ului si a afacerii dumneavoastra, precum si recunoasterea serviciile sau produsele pe care le oferiti.

Inainte de a incepe procesul de creare a logo-ului, King Systems se va asigura că aveti dezvoltata o strategie de brand. De ce? Logo-ul dvs. este ca o mica reclama pentru compania dumneavoastra, fara o strategie în spatele un logo poate furniza un mesaj gresit si in plus poate slabi strategia dumneavoastra. Desigur ca doriti sa pastrati un mesaj coerent pentru a ajuta la cresterea recunoasterii brand-ului de catre clienti.


Cand stiti daca sunteti pregatiti sa treceti la procesul de creare a logo-ului?

  • Misiunea logo-ului este aceea de a reda grafic valorire si obiectivele companiei dumneavoastra. E bine ca aceste elemente sa fie foarte clar stabilite inainte de a va aventura in cautarea unui logo designer;
  • Fiti concisi in privinta mesajului pe care brand-ul dvs. trebuie sa-l transmita. Trebuie sa existe o stransa legatura intre brand si logo. Nu uitati aceasta este doar o parte din strategia dvs. de brand;
  • Logo-ul trebuie sa reflecte profesionalism si crestere indiferent de dimensiunea companiei dvs.;
  • Asigurati-va ca logo-ul dvs. nu are elemente calendaristice (ex: anul) astfel acesta poate fi utilizat ani in sir. Amintiti-va, cu ajutorul acestui simbol grafic clientii identifica compania dvs.

Concluzia

Concluzia legata de rolul pe care-l joaca un logo poate fi prezentata in urmatoarea propozitie.

Un branding profesionist si o strategie puternica de branding foloseste designul pentru a comunica mesajul catre clientii pe care doriţi sa-i atrageti - un mesaj care creeaza increderea in brand, in acelasi timp diferentieaza in fata concurentei.


Logo-ul dvs. isi indeplineste misiunea?

Daca raspunsul dvs. este nu, atunci poate este timpul sa luati in considerare consolidarea strategiei de brand si reproiectarea unui alt logo care sa repozitioneze compania dvs.


Tag-uri